Doorgaan naar hoofdcontent

In 756 stappen naar meer klantwaarde!

''Dit zijn dé 5 dingen die je móet weten over marketing!''
''Wil jij meer business? Binnen 2 dagen naar 100 nieuwe klanten!''

Wil je als ondernemer iets wijzer worden over marketing en/of communicatie, zijn er genoeg ''behulpzame'' mensen via google te vinden die hun kennis willen delen met je. Ik overwoog om ook het woordje delen tussen aanhalingstekens te zetten, omdat ze er in veel gevallen iets voor terugvragen:

 Vb: ''Meer weten? Schrijf je dan nu in voor mijn workshop waarin je binnen een dag creatiever wordt dan Richard Branson!''

Maar dat zou niet eerlijk zijn, want er zitten personen tussen die wel degelijk zonder (al te veel) eigenbelang handelen. Mijn drijfveer is in ieder geval jou als ondernemer een beter verhaal te laten construeren over je bedrijf. Want, door net iets beter stil te staan bij de uitstraling van je bedrijf, kun je én meer winst én meer plezier halen uit het ondernemersschap.

Je vindt hier geen beloftes of garanties, zoals de quotes in de eerste alinea van dit artikel doen vermoeden. Zie mijn bijdragen op deze blog als instrumenten om je eigen kennis en ervaring op marketing- en communicatiegebied mee te verrijken. Schroom je niet om een verzoek te doen over een specifiek onderwerp of om vragen te stellen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ach, customer..zeur nie!

'Mag ik uw jas aannemen meneer?' Maar natuurlijk. Uh, je werkt hier wel toch? 'Uiteraard meneer. U bent overigens 20 minuten vroeger dan de gereserveerde tijd. Mag ik u uitnodigen aan de bar plaats te nemen? We bieden u daar graag een drankje aan terwijl we uw tafel klaarmaken. Dit drankje ziet u overigens niet terug op uw uiteindelijke rekening.'

Digitale zelfmerkreflectie, iemand?

'Soms, als je te dicht op je eigen onderneming zit, is het moeilijk in te schatten hoe de buitenwereld tegen je aankijkt.' Mooi hè. Zo lijkt het net een gave quote van één of andere marketinggoeroe. Niets is minder waar. Ik schud 'm zo uit m'n mouw. En ik ga nog niet lang genoeg mee in het vak om als goeroe bestempeld te worden.